The Eurofurence Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Eurofurence 24 "Aviators - Conquer The Sky!" - Estrel Hotel Berlin, August 22-26, 2018Follow eurofurence on Twitter

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: WANTED: Room at the Estrel - REWARD  (Read 110 times)

Zeor Karethran

• Regular Member
  • Country: de
WANTED: Room at the Estrel - REWARD
« on: 10.06.2018, 18:34:55 »

Für deutsche Version siehe weiter unten
Due to complications with my previous roomate, I'd like to ask around if someone else could take me into their room at the Estrel.

Own room available: No
Hotel: Estrel
snore: Rarely. (If it happens, just gently push me and you'll have silence for the rest of the night.)

Early Arrival: Yes
Late Departure: Yes
Planning on being there from Aug 21-27 but I can add a day in the beginning and the end if neccesary.

Fursuiter: Yes. Will bring one or two partials
Roomparties: Please no. I'll be rather busy during the con and go to bed rather early so I'd prefer not having room parties. But upon agreement, we may do that :)

I'm a polite, gentle and caring person who gets along well with most people. I don't smoke and never drink much alcohol. Looking for a reliable roomie who is willing to let me share the room with them.

As a reward, you will be granted a 100€ voucher for the Plushie Palace. Valid for everything from my product range. You can even tell me what plushie you'd like to have and I will bring it to the con for you.
If you decide to select your plushie from the remaining items after the Deler's Den is over, the voucher will be upgraded to 150€.

You can reach me on Telegram or Twitter: @zeorkarethran
in this forum by PM
or over FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/zeor~karethran/
=============================
Aufgrund von persönlichen Differenzen mit meinem derzeitigen Zimmerpartner suche ich jemanden, der mich in sein/ihr Zimmer im Estrel aufnehmen kann.

Eigenes Zimmer vorhanden: Nein
Hotel: Estrel
Schnarcher: Selten. (Sollte es passieren, schubs mich einfach vorsichtig, dann ist Ruhe für den Rest der Nacht.)

Early Arrival: Ja
Late Departure: Ja
Ich plane, vom 21.-27. August auf der Con zu sein, kann aber vorweg und/oder hinterher einen Tag dranhängen.

Fursuiter: Ja. Ich werde ein oder zwei Partials mitbringen.
Roomparties: Bitte nicht. Ich habe auf der EF viel zu tun und gehe recht früh ins Bett. Aber nach Absprache ist es mal sicher drin. :)

Ich bin ein höflicher, zuvorkommender Mensch, der mit fast allen Leuten prima zurechtkommt. Ich rauche nicht und trinke nur in Maßen Alkohol. Suche einen zuverlässigen Zimmerpartner, der mich in seinem/ihrem Zimmer wohnen lässt.

Als Dankeschön fürs Zimmerteilen vergebe ich einen 100€ Gutschein für den PlüschPalast. Gültig auf alles aus meinem Sortiment. Solltest du ein bestimmtes Plüschtier suchen, dann sag mir Bescheid, und ich werde es zur Con mitbringen.
Wenn du warten kannst, bis der Dealers Den vorüber ist, und dir aus den übrig gebliebenen Plüschtieren etwas aussuchst, erhöht sich der Gutscheinwert auf 150€.

Erreichbar bin ich über Telegram und Twitter auf @zeorkarethran
hier übers Forum per PN
oder über FurAffinity http://www.furaffinity.net/user/zeor~karethran/
Pages: [1]   Go Up