The Eurofurence Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Eurofurence 28 — "Cyberpunk"
Sep 18 – 21, 2024
CCH — Congress Center Hamburg

 EF-Notifications

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Your and/or My Emotions about the EF.  (Read 4472 times)

Twillight

  • Fursuit Theater
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 102
  • Ask me.
    • Twillight (perfoIllusion) on YouTube
Your and/or My Emotions about the EF.
« on: 20.08.2019, 01:08:07 »

There are always moments in my life that touch me as an old furry sack, that give me a positive touch. The whole con was good for me because I didn't get what I feared: No special drama Lama. But then there was one of those moments that left me with a positive sting in my heart.  There were several of them in my life, including the first time I saw THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW, and I realized a lot about myself.  And this time it was the main character in the PawPet show.  I can't describe that feeling, it was just WOW. I won't forget this moment.   Oh yes: I am never DEPRI, my real life is too good for that.

Es gibt immer mal wieder Momente in meinem Leben, die mich noch als alten Furry Sack so richtig berühren, mir  im positiven einen Stich versetzen. Die ganze Con war für mich gut weil ich etwas nicht eingetroffen ist was ich befürchtete: Kein besonderes Drama Lama. Aber dann gab es einen dieser Momente die mir einen positiven Stich im Herzen hinterlassen.  Davon gab es in meinem Leben mehrere, darunter das ich zum ersten Mal THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW sah, und mir so einiges klar wurde über mich.  Und dieses mal war es die Hauptfigur in der PawPet Show.  Ich kann dieses Gefühl nicht beschreiben, es war einziges WOW. Ich werde diesen Moment nicht vergessen.   Ach ja: Ich bin nie DEPRI, dazu ist mein real Leben zu gut.
« Last Edit: 20.08.2019, 01:09:46 by Twillight »
Logged
Die Deutschen müssen mein Englisch nicht verstehen können, oder schön finden.  Es reicht wenn sie mein Deutsch verstehen. Wichtiger ist es das englisch sprachige Leute mein Englisch verstehen, auch wenn es nicht gut ist.
Pages: [1]   Go Up